30 Jun 2014

ramadhan di perantauan

Assalamualaikum uolssssss....
(nada excited ala gedik-gedik)

lama menghilang kan kan, mungkin ada seketul dua yang merindui entri aisyah az.ahaks. tak sangka masuk matrik langsung tak ley nak cuit-cuit belog kesayangan  hampa smua ni. dengki betul encik masa sekarang . tssk tssk

semalam bersahur kat rumah, tapi berbuka kat KMPk. okey itu sedeh. menjejes air mata dengar mak cerita makan kari mamak for berbuka. bersahur lagi parah, rasa nak lari pecut balik key el. kalau ku mampu ~~~

apa-apa pun , aisyah az ingin mengucapkan selamat  berpuasa !!! jangan lupa niat. itu penting  tau.menangis kau puasa satu hari, tapi tak nawaitu.hehe. btwmnanti nak  dekat raya. promise nak hapdet sampai  muntah lemang kalian. nantikan  kemunculan entry terbaik dari ecah yang maintain comel. mohon jangan lempang dahku. bulan puasa ni ingat ingat. =p

15 comments:

  1. akak mase belaja dulu tiap kali bukak sedih je.. masing2 senyap je time makan..hihi.. student life cmnie la kan..hihi.. tp rindu plak kenangan berbuka ramai2 dengan kawan2.. :) selamat berpuasa dear.. :)

    ReplyDelete
  2. selamat berpuasa ecah :) biasalah tu pelajar asrama kan. hakikat :D

    ReplyDelete
  3. pngalaman tue:)
    bila dh lepas semua tu mesti rindu balik knangan ni.
    selamat berpuasa dari shark.

    ReplyDelete
  4. Salam ramadhan ecah..akak semalam dapat berbuka kat rumah..hari dah kerja, jadi buka kat tempat kerjalah..ermm..

    ReplyDelete
  5. Selamat berpuasa di perantauan

    ReplyDelete
  6. Selamat berpuasa, Aisyah. Samalah kita berpuasa di perantauan. Sedih sangat sebab terkenangkan keluarga. Tsk tsk tsk.

    ReplyDelete
  7. eh eh ecah update :) good luck ecah, puasa di perantauan best ok. selamat menyambut Ramadhan Al Mubarak :)

    ReplyDelete
  8. Hahaha..selamat berpuasa Ecah. Dugaan study, mmg tak sempatlah cah usik blog kan. Takmo feeling sedih2 tak dapat berpuasa ngan family.

    ReplyDelete
  9. Assalamualaikum dik.. Selamat berpuasa :)

    ReplyDelete
  10. salam ramadhan kak. abang saya pun smalam je sempat sahur kt umah, berbuka kt sana. sedih kitorng T_T

    ReplyDelete
  11. takpe, akk rindu kak ecah k, rindu baca entri ecah ahahahaha
    takpe laa dik, itu laa dia pengorbanan sbgai seorang pelajar huuuuu

    study smart and selamat berpuasa dear :))

    ReplyDelete
  12. Selamat berpuasa ecah...rindu kat hanggggg.....

    ReplyDelete
  13. kiteee rindu awak chaa. :P
    even dalam insta jumpaa, ehhee

    ReplyDelete

Digalakkan mengomen. tak ada minimum patah perkataan ^.~