2 May 2015

Kolej Matrikulasi Perak ,Gopeng #1

Assalamualaikum
#Part 1
#KMPk


Kalau ikutkan  matrikulasi perak ni, last choice aku  dan  tak  penah terlintas pun nak sambung study dekat sini. hakak hakak ada tanya kenapa tak masuk U? huhu bukan aku tak ditawarkan . Alhamdulillah rezeki  Allah bagi sampai  aku  keliru  nak masuk  institusi apa. Kedua orang tua sarankan ecah az masuk kmpk. so jadilah -
 Aisyah Az, student kmpk untuk program satu tahun(pst)

menyesal ? tak pernah

finally, aku dah berjaya tamatkan perngajian aku dekat KMPk.tuptup setahun berlalu  dengan pantas dan segala penat lelah yang aku rasa dekat matriks hilang macam tu je. Proses  aku  mereput dekat rumah bermula, hahaha tak tahu nak buat apa dik oi. Mula lah rindu  zaman kat matriks dholu dholu. mercik ;'(


first thought pasal matriks :

Menakutkhonnn. ni semua  salah akak abang senior aku yang suka momokkan cerita seram hambar pasal matriks. dah la first time  berjauhan dengan family, rasa seram sejuk tu tak dapat dibendung.  tapi. semua sangkaan sahaja. tak alami lagi keadaan sebenar di matriks masa tu. sebenarnyakan.. kan

BEST GILA BAQ HANG!!



To be continued...



7 comments:

  1. :) 22 hari akan dtg, sy pula jd pelajar matrikulasi.. :)

    ReplyDelete
  2. yeayy.. semoga tak pengsan lg

    ReplyDelete
  3. At the end of the day, kita sendiri yang kena experience semua ni kalau nak tahu best ke tak prgoram tu, boleh ke tak kita bawa program tu kan :)

    ReplyDelete
  4. saya pun tgh keliru nak pilih apa. univ ke matriks. bagi saya matriks ni indah sgt ahaha

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah... lepas ni sambung mana??

    ReplyDelete
  6. memng best pun kn?? hehe :)
    #xmatriciansss

    ReplyDelete

Digalakkan mengomen. tak ada minimum patah perkataan ^.~

Total Pageviews