18 Jul 2016

Cuti Semester 2

Assalamualaikum  akak cantik  dan abang  kacak  sekalian. *suka latew


Cuti  sem  berbaki  lagi  3 minggu, orang  lain tenang  cuti  dua  bulan tapi  ecah  dapat  cuti  sebulan lebih je lantaran  kena  pulang  ke  varsiti  atas  urusan  duniawi *gituuu. Banyak  buang  masa  melagha  dalam  bilik , baca  novel  takpun  layan  movie  Harry  Potter. Tak  kool  langsung   kalau  boleh  nak  jejalan  sana  sini  lepas  tu  perabiskan duit  mak bapak  -_-''


#hidupsisingle

                                                                                         "Pergilah  belajar  masak  ke  apa  pompuan"

Takda  feeling  nak  belajar  masak. Yey  memang  takda kriteria  wife  material jadah  semua tu  and  takmau  pun  jadi  bini  hampa. Aku  kalau  boleh  nak  tidur  sepanjang  cuti ni  sebab  nak  qadha  balik  tidur  sepanjang sem  2  yang  banyak  diculik  oleh  encik  ensaimen.

aku  tak  tahu  lah entri  merepek  ni  aku  karang  atas  tujuan  apa  sambil  cicah  biskut  dalam  air  milo. Yang  pasti  cuti  ecah  tersangatlah  bosan sampai tak  tak  ingat  haribulan. tuptup  tinggal  lagi  3 minggu  hahaha dayum!


entri  ini  ditaip  disaat  ecah  separa  sedar  atara  realiti dan  fantasi. chiao ~


P/s: Selamat  Hari  Raya  Readers, Maaf  zahir  dan  batin (tu  pun  kalau  masih  ada)

12 comments:

  1. Selamat Hari Raya Ecah ! yeay hazy cuti sampai bulan 9 (hula dance).

    ReplyDelete
  2. Selamat Hari Raya....
    kena belajar memasak jugak tu nanti kan bagus suami dapat rasa masakanan isteri hi3

    ReplyDelete
  3. saja nak bagitau cuti anis panjang lagi hihi selamat hari raya kak ecah,maaf zahir batin ^^

    ReplyDelete
  4. Lekluu ade 3 minggu lagi hahaha
    Selamat hari raya!

    ReplyDelete
  5. masih ada 3 minggu tu haha selamat hari raya,maaf zahir & batin :)

    ReplyDelete
  6. Hahahaha. Lol. I can feel you XD

    ReplyDelete
  7. raya pun dh habis ecah.. hahaha. kak nina juga yg best bila dh jd wanita bekerjaya. emmphhh teringin nk jd wife org. kikiki

    ReplyDelete
  8. waa'laikumussalam dari abang kacak.. suka2.. hehehe

    ReplyDelete
  9. dah lama x singgah sini..
    urusan duniawi tuuu.. wuuu.. hahaha

    ReplyDelete
  10. all the best cuti sem..
    x pndai memasak x pe, nnti belajar sama2 dengan encik suami..sweet gitu.. ehehe
    selamat hari raya.. err.. raya haji la.. sebab syawal dah lepas.. raya haji pun dah x lama lagi dah..

    ReplyDelete

Digalakkan mengomen. tak ada minimum patah perkataan ^.~