14 Aug 2013

Aisyah az tengah pening laa

Assalamualaikum  rakyat  jelata  sekalian , ngehngeh.

memang  suka  pelekat  gambar  sebesar  yang  boleh.. hoho

Emosi  aku  agak  tidak  stabil  lately, aku  pun  pelik  dengan  mental  aku  sendiri. apakah? rasa  nak nangis , hentak-hentak  kepala  kat  kamus  setebal  1064m/s , melalak  sorang-sorang  dalam tuilet. kenapa dengan aku .. kenapa  kenapa~~ (terlolong  dalam  gua  niah ) masalah  hormonkah?konflik cinta? muehehe. yang cinta  tu  aku  steady  je >_<


nak  jumpa  doktor  pun  buat  segan  je. Bukan  nak bagitau  yang  aku ada  masalah  jiwa  kot. Kang   tak  pasal-pasal  dia  call  pak cik  dia  kat  hosp.  tangjung  rambutan  suruh  seret  aku  ke  sana. sobsob. macam  mana dengan  SPM  aku  nanti? lol. jauh  betul  fikiran  aku  merefek  tak  ketahuan  hala.


lepas  solat  je ,mesti  aku  rasa  sebak  tak  ketahuan  hala then  layan  running  man  sampai  mata  aku  cakap " memang  patutlah  mata  kau  rabun , tengoklah running  man  sampai  mata  tu terjojol  keluar" LOL.  mesti  bapak  terkejut  kalau  mata  tercinta  bebel  macam  tu. ngehngeh.


haaa.. ape  motif  sebenar  aku  buat  entry  ni.  agagaga. macam  useless  je  aku  taip  panjang-panjang  just  nak  bagitau  aku  tengah  pening  kepala .cenggini, mahu  dapat  zerozero markah  karangan bm siap  ada  mesej  dari  pemeriksa "ADA AKU  KESAH " :p


kepala  berdenyut  lagi  ni, mata  jangan  cakap  lah . kalau  panda  diletakkan  sebelah  aku  dan  we  ols  taking  photo  together. korang  tak  kan  dapat  bezakan  mana  satu  aisyah  az  dan  panda. eyebag  makin  membesar  dengan  sihat. aduii -.-


Pape pun.. selamat  hari  raya  uols. Mohon  maaf  kalau  ada  salah  dan  silap . chillex  yoo !

                      first  time, amik  gambar  cenggini . can  u feel  my hearbeat (see  my  hand) teehee!

2 comments:

  1. salam..
    nape tu cik aisyah uiii..poning pale ke..?
    npe?xdpt uet rye?hehe ;p

    ReplyDelete
  2. listen to my heart2 ! hahaha smoga berjaya dalam spm KAWAN ! :)

    ReplyDelete

Digalakkan mengomen. tak ada minimum patah perkataan ^.~

Total Pageviews