3 Aug 2014

Raya ke kita??

Assalamualaikum hadirin hadirat.. Ececehh.

Kalau raya tak balik kg memang tak sah kan kann. (Khas untuk mereka yang ada kg lah) ecah balik dengan hati yg berbunga bahagia. Tapi bila nak balik matrik, muka secara automatiknya berubah jadi bunga api yang masuk hangin-..-

Hehe dah kenapa kau intro sedih tragik bagai.

Raya ecah kali ni sangat lah hambar. Baju tak ley blah brand siti nurhaliza from jakel. Tapi gi beraya 2-3 ketul rumah. Ni semua gara-gara exam mid sem next week. Menghadap buku terus muntah ketupat rendang lomang. Hahaha. Tengok muka sendiri , tak semena-mena rasa nak muntah kuih raya sebalang balik. Terima kasih jerawat yang sudi menziarah. Mulia sungguh hati mu 😁😁


Selamat hari raya . Kedababooommm.acah-acah muncul fireworks di belog aisyah az. Mohon ampun kalau ada salah dan silap. Hikhik. Kepada akak2 dan abg2 yg ecah sayangi,, ku hulur kedua belah tangan menunggu duit ghayaaaaaaaa. Ehem2 😋😋


12 comments:

  1. selamat hari raya ecah :) ecah comel :* pewitt . hihi

    ReplyDelete
  2. cantiknya kak ecah. happy belated hari raya! :D

    ReplyDelete
  3. Hee. Kelakarlah. Belajar elok-elok & selamat hari raya ecah!

    ReplyDelete
  4. selamat hari rayaaaaaa n comellll la awak ni!

    ReplyDelete
  5. Kelassss gitu kau jah baju raya jakel! Huhu.. Selamat hari raya. ^_^

    ReplyDelete
  6. Mana jerawat? Tak nampak pun! :p

    Selamat hari raya, Ecah

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu gmbar lamaa.. klau yg latest.. mahu rosak lappy kak farah sbb display muka ecah .kuangkkuang. akak take care tauu...

      Delete
  7. Selamat hari raya dear sister. hopefully you have a lovely celebration.

    ReplyDelete
  8. Why so flawless meh? Hikhik.
    Nak jadi cantik mcm cha jugak wiwiwi
    Eh chaaaaaaa take care love you so

    ReplyDelete
  9. jerawat naik pon still comel aje ni :)
    wah baju tok ti ye melaram.
    good luck 4 exam :)

    ReplyDelete
  10. tak dapat nk bg duit raya.. hikhik. syawal dh habis bru baca entri ecah. tnggu thn depan wahai siswi

    ReplyDelete
  11. why so prettyyyyy alhamdulillah hihih

    ReplyDelete

Digalakkan mengomen. tak ada minimum patah perkataan ^.~