2 Dec 2013

Pemalas sebenar

Assalamualaikum  akak and abang sekalian

Spot me? ------- tak kan  jumpa. lols

Watak  ecah  hari ini  ialah  menjadi  seorang pemalas. Aku malas  nak gerak , malas  nak  baca  novel , malas  nak tengok  sinetron semua . haissh . Adik-adik  terchenta  jadi  masa  dera 24h , patuh  mendengar  segala arahan  kakak dia  yang  comel  ala  ariana grade. bahahahaha. *gelak sopan kepit-kepit.

watak  ni berjaya  aku bawak  sampai  sekarang .  *yawwnnn . kalau  mak cik Jemah  tengok aku  yang  macam  hidup-menyusahkan-mati-tak-mahu , sah-sah dia reject  jadi  menantu  dia. tssk tssk -.-''


ntah  kenapa  aku jadi  malas  sangat. hari ini je okei ! kalau esok lusa  malas, mahu penyapu  mak  tersayang  menempek  ke muka  gebu  mulus  ni * sila  muntah  cekedis  ya . hahaha . dengan cuaca  yang  sejuk  bak  di genting , membuatkan  ecah  rasa  malas  tahap  -10.065788 % tahap tak  boleh diselamatkan dah . =(


semua  message  bf/gf  aku  pandang  sebelah  mata , tangan nak  taip  pun malas . kecuali  wasap  dari  mr.frisbee , jari  ni  laju je  nak  menaip. Gatal  kan jari  aku ni . bhaha. salahkan  jari  buat  aku  rasa  tenang. lol.

terima  kasih  sudi  baca ^^

tahu  entry  ni merepek , janji  aku  tak kan buat  entry macam ni dah. ~.^

12 comments:

  1. haish,pemalas ye hari ni... rajinkan diri anda! :p :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha.. try untuk rajin but not for today . thanks dear sudi komen. terharu =)

      Delete
    2. haha... esok la jadi rajin kan? :p
      most welcome ^^

      Delete
  2. Hoho..takpe sya bca entry anda ini..sbnarnya sya pun tgh pemalas hujan2 ni..hehe.geng2..

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeahhh hi-5 sikit *paapp -sound effect. trima kacih sudi baca. <3

      Delete
  3. eipp eipp sape mr. frisbee tu haaaaaaaaa :P heheheh hi!!! boleh je!! lets be friendssss <3333

    ReplyDelete
    Replies
    1. hukhukk. insyaAllah one day u'll know. malu iols . add me at fb yaa https://www.facebook.com/nur.aisyah.1217 boleh sembang smpai subuh.ahaks

      Delete
  4. singgah sini:)

    annisa-z.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. arghhhh malas nya akak nak baca entry ecah! hehe *guraw*

    ReplyDelete
    Replies
    1. akak tasneem... smapai hati. hukhuk. nak nyanyi lagi 150 juta by ainan tasneem la cam ni

      Delete
  6. Haha sama je kita sis, lagi2 plak cuti sekolah ni.. Ehehe sepp sikit

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh eh. ingat scha al-yahya komen. haha. kann rasa malas je =p

      Delete

Digalakkan mengomen. tak ada minimum patah perkataan ^.~