24 Mar 2014

Ierah Sulaiman bagi FREE Product FLORA MASK For GIVEAWAY!!!

Assalamualaikum kalian =)

Buat  julung kalinya  ecah  join Giveaway. oh yeah. sebab  ecah dah  tak boleh  menahan diri daripada join  giveaway  by  sista Ierah . kemahen eksaited nau ecah !

Bismillahirahmanirrahim,

Flora Mask seyogianya  memang  tak asing dah  dalam  kalangan rakyat  malaysia.(pendahuluan bm spm) dengar je flora  mask  terus wujud rasa  takjub  dan speechless sebab  mask tu  kaler purple. sangat  cool tau . lain dari yang  lain.

          


Baca kebaikan dia  pun dah buat  ecah  terlentang ke lantai tau. dah lah ecah  memang  ada aneka  jenis  masalah kulit. tssk tssk. Dari jerawat  sampai  lah  blackheads. hurm hurm. memang  rasa  tak selesa. Flora mask pulak  kaya  dengan  Vitamin  A, B3, C, E dan Q10 semamangnya  menyihatkan  kulit  kita. agar  kembali  menawan  dan kenyal gitu. Yang  lagi  syiok kan , wangian lavender  menemani  kita  sambil  tunggu  mask  ni  kering . Dijamin  Halal  lagi !

                    bukankah itu sangat  cool? ecah  memang  gila  suka  dengan bau  Lavendar.

So apa lagi, bloggers lain . Ayuh  join giveaway  Sista  Ierah . Klik sini  =)

                        Tarikh tutup : 31 Mac 2014 . cepat-cepatlah  join ^^


Salam sayang,
Nur  Aisyah  Az
budak  gila  Lavendar . ahaks

5 comments:

Digalakkan mengomen. tak ada minimum patah perkataan ^.~