24 Apr 2014

GA cuci lemari by mamamursyid.blogsport.com

Assalamualaikum ,

hari ni  hujan memanjang. sejuuuukk. Alhamdulillah. Selain itu, ecah tertarik  join  GA by mamamursyid . tengok  tajuk GA pun  menarik sangat .

Bismillahirahmanirahim,
                         
http://www.mamamursyid.blogspot.com/2014/04/ga-cuci-lemari-by-mamamursyid-blogspot.html
klik  banner  untuk  join GA ni
 Meh  ecah  nak  jawab  soalan  yang diajukan oleh mama  mursyid:

1) Nama  anak beliau : Ahmad Mursyid Bin Ahmad  Khushairy

2) Pekerjaan beliau : seorang guru 

3) ukuran  jari kelinking : ecah tak tahuuuu.huwaaaa T_T. ikot firasat  ecah kan --> 5.3cm 

Tarikh tutup : 16 Mei 2014 (abaikan  tarikh kat banner) tuan tanah nak bercuti sat =)

Terima kasih

18 comments:

  1. good luck ecah! kak nini join jugak :D

    ReplyDelete
  2. may u have the very luck to get this :))

    ReplyDelete
  3. semoga ada rezeki nk menang hadiah ni. :)

    ReplyDelete
  4. gudluck dear...nak join jugak ni tapi tak terjoin lagi,hihi

    ReplyDelete
  5. byk tul masuk contest..papepun gud luck
    lau menang jgn lupa share adiah hahahahahahaha

    ReplyDelete
  6. rajin join ga plak ni..hehe
    gud luck jg ye =D

    ReplyDelete
  7. Gud luck^^!! dah join blog ni juga #383. Nurul pun join :D :D
    http://nurulhidayahdiary.blogspot.com/2014/04/ga-cuci-lemari-by-mamamursyidblogspotcom.html

    ReplyDelete
  8. Hei ,Salam perkenalan . Jom Join ~~
    - http://inlove-wanda.blogspot.com/2014/04/1st-giveaway-sulaman-lace-heaven.html(12Mei)
    - http://inlove-wanda.blogspot.com/2014/05/rejab-may-giveaway.html (14mei)

    ReplyDelete

Digalakkan mengomen. tak ada minimum patah perkataan ^.~