25 May 2014

Terima kasih encik nuffnang

Assalamualaikum semua

siapa yang  tak sayang  kechetaan  hati para blogger  sepanjang abad ni  iaitu nuffnang. dulu ecah marah-marah sebab cpuv  tak pernah  wujud .mulalah rasa  nak  tacing-tacing  siap  tulis  dalam diari  yang nuffnang  ni tak sayang kat ecah. cewahh.

tapi  sekarang... i love u lah nuffnang.Ada  seketul cpuv on going. tenenenene *goyang pinggang

start  9  may  tapi baru  sekarang aku reti nak berterima kasih. muehehe. sorry yer nuffnang cucuk jari.

cakap  pasal hello kitty .. ecah  memang suka gila HK tu dari  zaman gigi berterabur  dulu. sekarang ni enkorang  boleh dapatkan  dengan kadar  segera  patung  Hello kitty  dekat McD.
                              
comel  sangat  ni. kalau  heret pi matrik pun  2-3 ketul pun  mesti lena nyenyak je.

6 comments:

  1. hihim.comel je hk tuu...kawan huda punn minat sangat ngan hello kity ni...

    ReplyDelete
  2. Comelnye yg waner kuning tu. Tiutt! Nuffnang byk baik aty skrg nih. Hoho

    ReplyDelete
  3. wah wah wah piwit untung lah dapat~~~

    ReplyDelete
  4. Tahniah ya Aisyah! Murah rezeki ni :)

    ReplyDelete
  5. yeay!dah dpt..tahniah ecah..lepas ni kena rajin2 puji nuffnang..hehehe..

    ReplyDelete
  6. murah rezeki.. tahniah..

    ReplyDelete

Digalakkan mengomen. tak ada minimum patah perkataan ^.~